ARM Design Collection

ARM Design Collection

 

 

 

 

ARM Design Collection

Assalamualaikum dan Salan sejahtera kepada semua pembaca.

Selamat datang ke laman web https://armdesign.odersini.com. Terima kasih kerana sudi singgah yerr. Tahniah kerana berada di sini. Saya tahu, anda seorang yang sukakan gaya hidup yang positif, yang sihat, yang sukakan nampak bergaya, simple dan yang paling penting adalah lebih berketerampilan di mata semua orang. Kesihatan juga amat memainkan peranan yang sangat penting dalam ke hidupan seharian.

 

APAKAH VISI, MISI DAN OBJEKTIF PERNIAGAAN

Visi

Sebagai sebuah syarikat Utama Bumiputra yang Cemerlang, Berjenama sebagai pilihan Utama menjelang Tahun 2030 serta pembekal kepada produk kesihatan yang dipercayai.

 

Misi

Menjadi Pengedar dan penjual produk Muslim berupa Pakaian Lelaki, Perempuan dan Produk berasaskan Kesihatan

 

Objektif

  1. Meluaskan pasaran produk Pakaian Lelaki dan Perempuan yang berkonsepkan Pakaian Muslim serta produk berasaskan Kesihatan ke seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak dan Luar Negara
  2. Melantik Agent ke seluruh negara
  3. Menambahbaik kualiti pakaian yang merangkumi kekemasan jahitan dan kualiti material, mengikut trand peredaran GAYA MASA KINI serta memberikan perkhidmatan yang terbaik bagi menjamin kesihatan setiap masyarakat di tahap yang tinggi.

 

NAK KENAL SIAPA PEMILIK ARM? 

ARM itu adalah singkatan untuk nama saya iaitu ABDUL RAHMAN MAT. Saya merupakan seorang yang mempunyai kerjaya yang tetap dan sekarang ini sedang giat menceburkan diri dalam perniagaan Fashion Pakaian dan produk kesihatan seperti Hand Sanitaizer, Liquid nyah kuman dan virus serta produk-produk kesihatan yang lain

ABDUL RAHMAN MAT - ARM

 

BILA MINAT BERNIAGA INI TIMBUL?

Dulu memang tak berapa nak minat berniaga nie. berniagapun sekadar main-main sahaja. Sebulan buat, sebulan tak buat. Macam tulah sehinggalah pada Disember tahun 2020, negara dikejutkan dengan Pendemik Covid-19. Setelah 9 bulan keadaan ekonomi negara tidak stabil, ramai peniaga kedai makan atau pakaian terjejas teruk sehinggakan ramai yang gulung tikar kerana tidak boleh nak bertahan. Yang saya nampak perniagaan cara biasa tak jalan dan dengan cara berniaga ONLINE adalah  peluang terbaik. Selain daripada itu juga, niat hendak menolong orang lain juga tersemat. Rezeki Allah bagi bukan untuk kita seorang tapi ianya untuk dikongsikan Bersama.

 

BILA MULA CEBURKAN DIRI DALAM PERNIAGAAN?

Pada Disember 2019, saya telah mencipta Jenama sendiri yang berasaskan Pakaian Baju Melayu dan Pakaian Baju Kurung Moden. Ini adalah inspirasi semulajadi yang bermain di dalam fikiran selama beberapa tahun sudah yang mana tidak tercapai kerana faktor kekangan masa dan kewangan.

 

Produk lain seperti produk kesihatan adalah di antara pilihan pada masa sekarang. Semua perlukan penjagaan diri, memastikan keluarga sentiasa bersih dan tidak dijangkiti kuman dan virus Covid. Inilah yang membuatkan saya terfikir dan beriktiar untuk terus membantu masyarakat dengan produk yang saya ada.

 

DI ANTARA JENIS-JENIS PRODUK PAKAIAN

BAJU MELAYU WAFIY

 

BAJU KURUNG MODEN DANIAA NURLISS

 

 

Diantara produk-produk kesihatan

NANO SPRAY K5

 

MINI MIST

 

HAND SANITAIZER POCKET

 

BERNIAGA ONLINE ATAU OFFLINE? 

Telah mendaftar Syarikat dengan nama ARM Design Collection atas 2 jenama berikut :-

  1. WAFIY
  2. DANIAA NURLISS

ARM Design Collection

 

Kedua-dua jenama tersebut adalah untuk Baju Melayu Wafiy dan Baju Kurung Moden Daniaa Nurliss. Semua Teknik Online Marketing di pelajari daripada seorang SIFU yang sangan berpengalaman dalam perniagaan Online iaitu NAJIB ASADDOK dan TEAM MOMENTUM. Alhamdulillah membuahkan hasil.

 

ADA PRODUK LAIN LAGI?

Walaubagaimanapun, usaha saya tidak terhenti dengan produk pakaian sahaja malah terus berkembang dengan satu lagi produk yang saya percaya semua orang di Malaysia memerlukannya.. Iaitu produk berasaskan Kesihatan.

 

ARM CARE SOLUTION

Saya telah mencari beberapa solusi bagaimana saya hendak membantu semua orang dengan produk yang saya ada? Saya dapat dengan harga yang murah, saya jual juga dengan harga yang murah malah saya dapat membantu ramai orang yang mengalami masalah tiada pekerjaan dengan menjadikan mereka sebagai agent pemasaran kepada produk yang saya jual. Alhamdulillah saya diizinkan oleh Allah SWT untuk pergi lebih jauh. Sentiasa berkongsi perkara yang baik dan MOTIVASI PAGI untuk memberi semangat kepada diri dan Agent-agent supaya sentiasa bersedia setiap hari.

 

MOTIVASI PAGI 1

 

MOTIVASI PAGI 2

 

MOTIVASI PAGI 3

Saya buang semua rasa takut untuk bercakap, saya buang semua sikap ego dan pentingkan diri bagi merealisasikan impian dan matlamat sebenar saya. Sentiasa mencari jalan bagaiamana saya boleh membantu semua orang dengan setiap produk yang saya ada. Akhirnya saya telah temui dan sentiasa dipaktikkan sehingga setiap orang mengenali saya dengan lebih rapat dan mesra lagi.

 

Di antara produk berasaskan kesihatan yang bernaung di atas nama ARM CARE Solution iaitu anak Syarikat kepada ARM Design Collection adalah seperti berikut :- 

  1. Portable Nano Atomizer
  2. Portable Nano Spray Machine
  3. Liquid sanitasi nyah kuman 99.9% jenama Codex
  4. Fingertip Pulse Oximeter
  5. Face Mask

PORTABLE NANO ATOMIZER

 

NANO SPRAY MACHINE K5

 

LIQUID SANITASI CODEX 5 LITER

 

 

FACE MASK

 

ADAKAH ANDA MENGGUNAKAN FULL TEKNIK ONLINE?

Sungguh, saya menggunakan teknologi maklumat di hujung jari dan internet di mana-mana. Inilah salah sebuah kedai online kelolaan saya yang menawarkan variasi jaringan produk untuk semua peringkat masyarakat setempat. Telah terbukti dengan setiap testimoni yang diberikan oleh pengguna dan mempunyai sijil pendaftaran dengan Kementerian Kesihatan Malaysia

 

SIJIL KELULUSAN KKM - NOT210603942K

Inilah saya yang dahulu. Sehinggalah saya sendiri rasa dan percaya inilah real bisnes yang saya cari-cari selama ini. Tak perlu buat loan, tak perlu nak berhutang, tak perlu bersusah-susah nak cari pelanggan kerana sudah ada ramai agent. Saya jaga agent sahaja, pastikan agent mendapat apa yang mereka perlukan.

 

APAKAH KELEBIHAN PRODUK INI?

Semburan daripada Portable Nano Atomizer dengan Liquid sanitasi 99.9% menyah kuman dan virus bukan semburan biasa tetapi ianya adalah semburan kabus dan bukannya semburan berbentuk ketulan air. Dalam persekitaran dan kehidupan moden kita hari ini, pendekatan mencegah adalah lebih baik daripada mengubati. “Prevention is much better than cure” Sebagai bukti saya benar-benar serius dan komited, saya sentiasa berusaha untuk membantu semua masyarakat tentang kesedaran kebersihan “BERMULA DARIPADA RUMAH” Bagaimana menjaga kebersihan diri dan kesihatan dengan amalan gaya hidup sihat serta sentiasa mengikut semua SOP yang telah ditetapkan oleh Kerajaan. 

Rujuk Video Youtube yang disediakan untuk anda.

VIDEO 1

 

VIDEO 2

 

DI ANTARA GAMBAR-GANBAR PELANGGAN YANG BERPUAS HATI DENGAN PERKHIDMATAN DARIPADA KAMI.

 

 

DI MANA NAK DAPATKAN INFO LANJUT BERKENAAN PRODUK YANG ADA?

Owh, senang jerrr… Boleh terus click link di bawah nie…

 

klikdisini - arviniamstore

 

PENUTUP

Akhir kata daripada saya, marilah Bersama-sama saya untuk kita bantu lebih ramai lagi orang di luar sana yang terkesan dan orang yang ingin menambah pendapatan sampingan untuk meneruskan kehidupan seharian untuk keluarga mereka. Saya dengan rendah diri mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua kerana memberi kepercayaan kepada saya untuk membantu anda dan orang lain dalam memastikan diri anda, keluarga dan orang sekeliling sentiasa dilindungi dan dijauhi oleh virus Covid-19. 

Terima kasih. 

Assalamualaikum W.B.T

 

Boleh temui kami di FB, Twetter dan boleh terus Whatapps kepada kami untuk pertanyaan lanjut berkenaan info terkini.